ІЗ СЕСІЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Минулого вівторка відбулася сімнадцята позачергова сесія міської ради. Про порядок денний інформував міський голова Ігор Яворський. Депутат міськради Іванна Книш запропонувала внести до порядку денного звернення щодо субвенцій на медичні та освітні установи. Пропозицію депутати підтримали.
Перейшли до розгляду першого пункту порядку денного «Фінансових та інших господарських питань».
Начальник фінансового управління міськради Юрій Петрів доповідав про внесення змін до рішення міськради від 30 грудня 2015 року «Про міський бюджет Борислава на 2016 рік».
Він проінформував, що за дев’ять місяців цього року бюджет міста перевиконано на шість мільйонів 130 тисяч гривень, а отже ці кошти мають бути перерозподілені, і подав конкретні суми щодо розподілу: освіта та медицина, комунальні підприємства, ремонт водогонів та вулиць тощо. Проект рішення депутати мали на руках, але попри це, прискіпливо аналізували витрати на конкретні напрямки дофінансування (Любомир Журав, Степан Кость, Андрій Спас).
Після обговорення пропоноване рішення підтримали одностайно.
Після цього по проектах рішень щодо затвердження детального плану території під автомобільну газонаповнювальну компресорну станцію по вул. Трускавецькій та про розроблення плану території під таку ж компресорну станцію по вул. Степана Бандери інформував начальник відділу архітектури та містобудування Тарас Баумкетнер. Ці рішення також були підтримані.
А от запропонований проект рішення щодо розробки детального плану території під готельно-розважальний спортивний комплекс на вулиці Тустановицькій в районі гірськолижного комплексу «Буковиця», після детального обговорення, депутатський корпус не схвалив. Основний аргумент «проти»: не так у нас багато землі, щоб її непродумано роздавати; давайте, подивимося, що там буде зроблено, і після того будемо вирішувати. «За» проголосувало тільки шістнадцять депутатів, а отже, рішення не пройшло.
В ході обговорення прийнято протокольне доручення за пропозицією депутата Степана Костя, щоб створити робочу групу для обстеження земельних ділянок щодо сплати орендної плати за їх використання.
Дуже ґрунтовно обговорювали питання про дозвіл власникам квартир та квартиронаймачам будинку № 58 по вул. Коваліва на від’єднання від мережі централізованого опалення та на встановлення у квартирах автономного палення до початку опалювального сезону 2017-2018 років. Інформував начальник відділу житлово-комунального господарства і будівництва Олег Левицький. Активну участь в обговоренні цього питання взяли депутати Руслан Зелінський, Любомир Журав, Дмитро Герман, Іванна Книш, Андрій Гнатишин, Степан Кость, Вастль Піх. Надали слово і директору КП «Бориславтеплоенерго» Богдану Дубасу, який детально інформував щодо проблем цього будинку і ситуації зі встановленням автономного опалення та відключення від централізованої мережі теплопостачання будинків взагалі.
А проблем тут справді вистачає. Перше, що вже розпочався опалювальний сезон і тепер міняти що-небуть в системі теплопостачання нереально. Інше – є конкретні умови, що дають право на відключення теплопостачання, зокрема, потрібна згода власників ста відсотків квартир багатоквартирного будинку. Люди, які порушили закон і самовільно встановили автономне опалення, зараз змушені платити за тепло двічі. За газопостачання автономного опалення, і за тепло, що надходить до всього будинку. Є ще один шлях, коли створено об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, то достатньо 51 відсоток власників квартир, щоб прийняти рішення про відключення будинку від централізованого теплопостачання. Багато говорили і про те, що люди встановлюють автономне опалення, бо незадоволені якістю послуг КП «Бориславтеплоенерго».
Депутат Василь Піх наголосив, що таке рішення зараз приймати не можна. Бо якщо не дали згоду всі сто відсотків мешканців, то вийде так, що квартири, де, можливо, зараз ніхто не мешкає, а власники десь працюють по закордонах, будуть забуті. Взимку позамерзають батареї і буде велика біда. Навіть, коли вісімдесят відсотків мешканців готові від’єднатися від централізованого теплопостачання, не можна зараз, коли вже розпочався опалювальний сезон, приймати будь-яких рішень.
Врешті вирішили, що рішення можна приймати тільки після закінчення опалювального сезону. Тому, коли поставили на голосування пропонований проект, рішення підтримали тільки п’ять депутатів. Тобто, його не прийнято.
Далі заслухано інформацію щодо попиту та потреби у професіях на підприємствах міста, відповідно до протокольного доручення з позаминулої сесії депутата Андрія Спаса. Доповідав директор міського центру зайнятості Анатолій Стецун. Він розповів про поточну роботу центру, який обслуговує не тільки Борислав та Східницю, але й довколишній регіон. Протягом січня вересня цього року зареєстровано 2281 безробітний. Працевлаштовано в цьому році 1231 особа. У центрі зареєстровано 1245 вакансій. Цього року відновили громадські роботи, завдяки й допомозі депутатів цього скликання. Є співфінансування і з місцевого, і з обласного бюджетів. Щороку про потребу у кадрах звертаються до центру близько чотирьохсот роботодавців. У структурі вакансій третину займають працівники сфери торгівлі та послуг: продавці, касири торговельного залу, кухарі, офіціанти, покоївки. Ще третина – кваліфіковані працівники: водії, слюсарі, токарі. На сьогодні є потреба в токарях і фрезерувальниках, ці вакансії, на жаль, не можна задовільнити, бо підприємці потребують висококваліфікованих кадрів. Є співпраця з професійним ліцеєм. У минулому році на кошти центру зайнятості навчалася група кухарів, на що витрачено тридцять тисяч гривень з бюджету центру зайнятості. Цього року заплановано сформувати ще одну групу за професією офіціанта. Не вдається набрати для навчання у ліцеї групу за професією швачки, просто бракує бажаючих, хоча на сьогодні є можливість влаштувати до ста осіб цієї професії. Щорік центр зайнятості, у співпраці з підприємцями, забезпечує роботою понад півтори тисячі громадян. А в загальному ситуація на ринку праці доволі складна, минулого року чисельність звільнених працівників переважала над чисельністю прийнятих на роботу…
Обговорювали (Андрій Спас, Ярослав Струс). В основному йшла мова про конкретну співпрацю центру зайнятості з професійним ліцеєм, переорієнтування цього навчального закладу на конкретні потреби у спеціалістах для нашого міста, посилення уваги до виховання молоді, підвищення престижу робітничих професій.
З огляду на те, що цього ж дня представники влади, депутатського корпусу, громадських організацій мали вирушити до Львова на засідання комісії обласної ради, де будуть вирішуватися питання об’єднання територіальних громад, перейшли до обговорення підготовленого Звернення міської ради щодо створення Бориславської об’єднаної територіальної громади з центром у Бориславі. Цей документ (публікуємо повністю) був на руках у всіх депутатів, тож його не зачитували, хоча обговорення було доволі жвавим (депутати Р. Зелінський, Я. Струс, В. Чабан, А. Спас). Андрій Спас подав пропозицію у переліку населених пунктів, що мали б увійти у це об’єднання, додати і село Модричі, територіально та історично пов’язане з нашим містом. Підтримка звернення була майже одностайною, тільки один – «проти» і один – «утримався».
Далі заслухали і підтримали ще одне Звернення до Президента, вищого керівництва держави щодо субвенцій для медичних та освітніх установ, що його озвучила депутат Іванна Книш.
Проголосували, щоб надати слово мешканцю Східниці О. Ченському та мешканцю Борислава І. Магуру. Вони розповіли про проблеми, з якими зіткнулися при електрифікації новозбудованого будинку (О. Ченський), та невмотивованих тарифів на електроенергію (І. Магур). У зв’язку з тим, що питання потребували додаткового вивчення, дано доручення голові депутатської комісії з питань комунального господарства Руслану Зелінському розібратися детальніше і підготувати на чергову сесію звернення до керівництва держави щодо проблем з електрифікацією новобудов. На цьому позачергова сесія роботу закінчила.

Ігор ЮРИНЕЦЬ

Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
Ви можете Залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Залишити коментарі


Нафтовик Борислава.