У ТРАНСПОРТНИКІВ НГВУ НАПЕРЕДОДНІ СВЯТА

День автомобіліста – це особливе свято для всіх працівників цеху технологічного транспорту нафтогазовидобувного управління «Бориславнафтогаз». Саме цей колектив вирішує всі транспортні проблеми нафтовиків Борислава. Господарство велике – десятки одиниць різноманітної техніки, чотири сотні працівників, кілька потужних підрозділів, кожен з яких має свій напрямок. А узгоджує і координує роботу всієї транспортної системи нафтовиків заступник начальника НГВУ, керівник цеху технологічного транспорту Богдан Савчак. До нього ми і завітали напередодні професійного свята працівників автотранспортних підприємств і попросили трохи детальніше розповісти про роботу очолюваного ним колективу.
До речі, можна сказати, що заступник начальника НГВУ «Бориславнафтогаз» Богдан Савчак належить до тих людей, які самотужки пробивали собі дорогу у житті. Не завжди та дорога гладенько стелилася під ноги. Народився у маленькому селі Комарне на Турківщині в не дуже то заможній сільській родині. Життєві університети розпочав у Бориславському ПТУ № 7. Та було велике бажання і вчитися, і таки досягти чогось суттєвого у житті. Тож закінчив училище із відзнакою. Далі армія, відслужив два роки в Афганістані. Добре пізнав ціну життя і смерті. А після повернення на рідну землю працював у таксомоторному парку Борислава, водієм автобуса. Потім перевівся на роботу в Державтоінспекцію. Спочатку – в Дрогобичі, а далі, довгий час, – першим автоінспектором в Бориславі. Після звільнення на пенсію за вислугою років, запропонували роботу начальником управління технологічного транспорту НГВУ. Нелегкими були перші роки на новій посаді. Це зараз все тут ніби під лінієчку на території підприємства, чисто, прибрано, кожен працівник знає свої обов’язки, знає, що конкретно належить зробити сьогодні чи завтра. Виробнича дисципліна на першому плані. Оту чіткість і пунктуальність у роботі, що за час служби у міліції стала ніби часточкою характеру, старається передати і своїм підлеглим.
– Все це не прийшло само собою, – ділиться Богдан Миронович. – На початку було складнувато, коли щойно прийшовши на підприємство почав наводити лад. Дехто мене не зовсім розумів, навіть диктатором, деспотом називали. Але з часом прийшло розуміння, що інакше не можна, люди просто побачили, що є реальні результати і оцінили. Зараз наш цех по суті стоїть на першому місці по виїзду транспорту на лінію серед усіх подібних структур ПАТ «Укрнафта».
І роботу керівника оцінили. Він нагороджений почесною грамотою ПАТ «Укрнафта», носить звання відмінника праці нафтової промисловості. Це, як вважає Богдан Савчак, своєрідна оцінка роботи всього колективу транспортників.
Тепер тричі на тиждень – в понеділок, середу та п’ятницю, робочий день для керівного складу цеху розпочинається з короткої наради в кабінеті начальника ЦТТ. А проблем, що потребують негайних рішень, звичайно ж, вистачає, бо автотранспортне господарство справді чималеньке. У структурі цеху три підрозділи: перша автоколона – вантажний та технологічний транспорт; друга – легковий, вахтовий транспорт; і третя – тракторна колона, де є підйомні механізми, бульдозери, грейдери тощо, вся найважча і, можливо, найскладніша у обслуговуванні техніка.
Звичайно, складна ситуація в країні не обійшла стороною і цей підрозділ НГВУ. Але всі скорочення тут відбувалися, так би мовити, на добровільній основі. «Укрнафта», запропонувала всім, хто мав бажання іти на пенсію чи звільнитися, своєрідну грошову компенсацію. До речі, дуже суттєву: кому дванадцять, кому вісім чи шість окладів. Тож зараз є чотирнадцять незаповнених вакансій, що їх звичайно ніхто не збирається заповнювати. Адже економічна ситуація навіть на такому потужному підприємстві як, ПАТ «Укрнафта», не з найкращих. Працювати стало складніше,та колектив дає собі раду. До речі, підприємство ПАТ «Укрнафта» навіть підвищило зарплату робітничому складу на тридцять відсотків, а інженерно-технічному на п’ятнадцять. Тож люди відчувають, що їхня праця належно оцінена, а отже і працюють на повну силу.
З нагоди наближення професійного свята попросив пана Богдана трохи детальніше розповісти про людей колективу, про тих, кого хотів би особливо відзначити.
– Знаєте, це був би дуже великий перелік, бо в нас справді кожен з робітників заслуговує доброго слова, – сказав він. – І знову ж, коли почну перелічувати та всіх не згадаю, то дехто може й образитися. В загальному про якість нашої праці говорить вже те, що весь наш транспорт функціонує, як добре налагоджений годинник. Бо основне завдання – вчасний вихід транспорту на лінію, доставка вахт, опрацювання свердловин; без транспортного забезпечення НГВУ просто не зможе працювати. Звичайно, проблема у тому, що техніка старенька. Є автомобілі, вік яких тридцять, а то й сорок років. Але раду собі даємо. Колектив молодий, спеціалісти справді хороші та й робимо все, щоб підтримувати бажання людей працювати якісно і в повну силу. А так – колектив у нас дружній, хороший, один одного не підведе. Саме це і є запорукою успіху у будь-якій справі.
Звичайно, не менш важливе значення має і злагоджена робота керівного ядра цеху. Серед тих, на кого завжди можна покластися у роботі назвав керівник підрозділу начальника другої автоколони Романа Скульського. Як він сказав: «Це справді неймовірно, інколи в день серед восьмидесяти одиниць транспорту цієї автоколони немає жодної незадіяної, всі на робочих місцях. Це дійсно професіонал дуже високого рівня у своїй спеціальності, людина на своєму місці, хоча очолив автоколону тільки три роки тому. Те саме і начальник першої колони – Тарас Шепітчак, і мій заступник Ярослав Шелудько. Зараз у нас колектив молодий, енергійний – майстри, механіки, всі разом і добиваємося високих результатів. Тому маємо право і своє професійне свято зустріти з хорошим настроєм, з вірою у себе і в добрі перспективи нашого нафтогазовидобувного управління і нашого транспортного підрозділу як невіддільної складової колективу нафтовиків Борислава.»
Що ж, нам залишається тільки подякувати пану Богдану Савчаку за цю розмову, привітати його та увесь колектив із професійним святом. Нехай цей передсвятковий настрій залишається з ними щоденно на увесь наступний рік.

Ігор ЮРИНЕЦЬ

начальник цеху технологічного транспорту НГВУ Богдан Савчак

табельниця Ольга Ладус, таксувальниці Ірина Вересоцька, Леся Кулинич та Галина Попівняк

слюсарі з ремонту автотракторної техніки Ігор Дуб та Назарій Бараняк

водії Микола Кушта та Олег Нехаєв, коваль Андрій Бучок, електрик Ігор Блажків

 

Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
Ви можете Залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Залишити коментарі


Нафтовик Борислава.