Нові способи подання показників електролічильника від ПрАТ «Львівобленерго»

Картинки по запросу показник лічильника електроенергіїПрАТ «Львівобленерго» для своїх споживачів запровадило низку нових можливостей як подати показники електролічильників. На сьогодні – побутові споживачі, можуть подати показники свого електролічильника кількома різними способами:
Подати показник через Кол-центр 0-800-50-15-68
Ви можете самостійно подати показник електролічильника через Кол-центр ПрАТ «Львівобленерго», не чекаючи з’єднання з оператором. Як це зробити?
1. Наберіть 0-800-50-15-68 (цілодобово, безкоштовно).
2. Після з’єднання натисніть «1».
3. Введіть свій десятизначний код.
4. Після перевірки введеного коду натисніть «1».
5. Введіть свій показник лічильника і натисніть «#».
6. Після перевірки поданого показника натисніть «1».
Увага! Якщо у Вас встановлений двох- чи трьохзонний лічильник Вам потрібно дочекатись з’єднання з оператором Кол-центру.

Подати показник на короткий номер 5068
З травня 2017 року клієнти ПрАТ «Львівобленерго» можуть повідомляти показники електролічильників з допомогою SMS на короткий номер 5068.
Аби подати показник на номер 5068 у SMS-повідомленні потрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:
1) код – це десятизначний код абонента (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру ПрАТ «Львівобленерго» або у відповідному районному відділенні електропостачання);
2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.
Важливо! Код і Показник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомлення із текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про це повідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
Приклад повідомлення: 3000000218 85 (3000000218 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).
Як подати показник зонного лічильника SMS-повідомленням на короткий номер, читайте на сайті Товариства за посиланням: http://loe.lviv.ua/ua/pokaznyky
Увага! Стандартна вартість відправки SMS на короткий номер для абонентів ПрАТ «Київстар» становить 1,00 грн.; ТОВ «Лайфселл» (lifecell) – 1,00 грн.; ПрАТ «МТС Україна» (ТМ «VODAFONE») – 1,00 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ та збору до пенсійного фонду. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів усіх національних GSM операторів України.

Подати показник електронною поштою.
Аби повідомити показник лічильника на електронну пошту ПрАТ «Львівобленерго» необхідно надіслати електронний лист на адресу pokaz@loe.lviv.ua. У листі потрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:
1) код – це десятизначний код абонента (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру ПрАТ «Львівобленерго» або у відповідному районному відділенні електропостачання);
2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення листа.
Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом «Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
Як подати показник зонного лічильника на електронну пошту, читайте на сайті Товариства за посиланням: http://loe.lviv.ua/ua/pokaznyky

Подати показник через онлайн-сервіс «Персональний кабінет».
Онлайн-сервіс «Персональний кабінет» для клієнтів ПрАТ «Львівобленерго» працює з лютого 2017 року за адресою: info.loe.lviv.ua
Щоб зареєструватись на стартовій сторінці онлайн-сервісу є відеоінструкція.
Після реєстрації та авторизації Ви зможете подати тут показники електролічильників, дізнатись про нарахування за світло, роздрукувати квитанції, подати запит.

Послуга «Показник з квитанції».
Починаючи з січня 2017 року клієнти ПрАТ «Львівобленерго», які сплачують за спожиту електроенергію на квитанційній основі у районах області, мають можливість вказувати показник приладу обліку електричної енергії на паперовій квитанції-рахунку під час оплати за спожиту електроенергію у відділеннях ПАТ «Укрпошта» за попередній місяць.
Крім цього, подати показник можна у відповідне відділення електропостачання.
Детальніше про всі доступні способи подання показників електролічильників на веб-сайті ПрАТ «Львівобленерго» за посиланням: http://loe.lviv.ua/ua/pokaznyky
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Працівники ПрАТ «Львівобленерго» контролюватимуть правильність подання показників клієнтами, як цього вимагають чинні Правила користування електричною енергією для населення.

Коли подавати показник?
Даними на перше число календарного місяця вважаються показники, подані протягом періоду, який починається за два РОБОЧІ дні до кінця місяця і завершується на третій РОБОЧИЙ день наступного місяця (п.21 Правил користування електричною енергією для населення).
Отже період, в якому можна подавати показники, складає як мінімум п’ять днів. А, якщо останні і перші числа місяця припадають на вихідні дні, то період, в якому можна подавати показники, збільшиться.
Для прикладу, подати показник за спожиту електроенергію в червні клієнти мають можливість: 29, 30, 31 липня; 1, 2, 3, 4, 5 серпня.
Аналогічні дні подачі показників визначаються кожного місяця.
Подавати показник електронною поштою, в онлайн-сервісах, на короткий номер та через Кол-центр можна і у вихідні дні, а у відповідне відділення електропостачання – лише в робочі дні.

Ви можете Залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Залишити коментарі