ІЗ СЕСІЇ МІСЬКОЇ РАДИ

MiskRada2-300x300

Минулого понеділка відбулася 37 позачергова сесія міської ради сьомого демократичного скликання. У порядку денному були два пункти: «Фінансові та інші господарські питання» та «Різне». З фінансових питань на розгляд депутатів було запропоновано тільки один проект рішення «Про анулювання результатів земельних торгів у формі аукціону з продажу у власність земельної ділянки на вул. Коваліва для будівництва та обслуговування будівель торгівлі». Власне, це питання і стало приводом для термінового скликання позачергової сесії міської ради.РЕЗУЛЬТАТИ АУКЦІОНУ АНУЛЮВАЛИ
Доповідала начальник управління комунальної власності, земельних відносин та архітектури Ірина Клонцак. Вона зазначила, що проектом рішення запропоновано анулювати результати земельних торгів, які відбулися 21 вересня цього року, у зв’язку з несплатою переможцем в установлений строк належної суми за придбаний лот, і провести повторні торги, згідно відповідних положень Земельного кодексу України. А далі пані Ірина чітко окреслила ситуацію, що склалася. В день проведення торгів представником покупця – підприємства «Гал Ком» підписаний протокол і укладений та засвідчений нотаріально договір купівлі-продажу. Покупці були ознайомлені з усіма умовами, зокрема, з тим, що в триденний термін мають сплатити кошти у сумі вісімсот п’ятдесят сім тисяч 325 гривень. Останній термін сплати був у вівторок. Тим часом, станом на сьогоднішній день поступило тільки 426 тисяч гривень. Після цього на зв’язок покупець не виходив. Наледве вдалося зв’язатися телефоном із представником покупця, який і прийшов на сесію. Причини непроплати якісь фантастичні. Тобто перепон, щоб проплатити за придбаний лот у покупця не було. Згідно вимог відповідного пункту Земельного кодексу, якщо учасником торгів, який переміг і підписав протокол та угоду купівлі-продажу, не виконано умов купівлі-продажу, тобто не сплачена належна сума коштів за придбаний лот, то організатором торгів має бути прийнято рішення про анулювання їх результатів. Організатором торгів виступає міська рада і тому рішення про анулювання результатів має приймати теж сесія міської ради. Законодавством передбачено, що таке рішення має бути прийнято в п’ятиденний термін від закінчення терміну, що надано на сплату коштів. У п’ятницю було попереджено покупця про те, що ним не виконано умов купівлі-продажу і буде прийнято рішення про анулювання торгів. Його попереджено також, що відбудеться сесія, прибув представник покупця, тобто дотримано всіх процедурних моментів, передбачених законодавством. До речі, коли буде прийнято рішення про анулювання результатів торгів, кошти, що вже проплачені, покупцю не повертається, а навіть міська рада має право в судовому порядку вимагати виплати решти обумовленої суми. Адже представник покупця після завершення торгів підписав угоду, якою передбачено, що частково сплачені кошти не повертаються і організатор торгів має право стягнути всю суму неустойки. Якщо сесія прийме рішення про анулювання торгів, то його одразу ж подаємо у торговельну організацію і маємо право організовувати повторні торги, в яких цей покупець вже не може брати участі.

Ігор ЮРИНЕЦЬ

Більше читайте у нашій газеті “Нафтовик Борислава” № 79 від 6 жовтня 2017 року.

Ви можете Залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Залишити коментарі