ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ

MiskRada2Минулого четверга відбулася п’ята позачергова сесія міської ради сьомого демократичного скликання. Першим пунктом порядку денного цього разу були фінансові та інші господарські питання.
Про затвердження Положення про встановлення плати за землю на території Борислава доповідала головний спеціаліст відділу земельних відносин Стефанія Жигало. Попри те, що положення розроблялося згідно змін у Податковому кодексі та було розглянуто на бюджетній комісії, депутати обговорювали пропонований проект дуже скрупульозно. Це й закономірно, адже плата за землю є важливою складовою поповнення дохідної частини міського бюджету. Врешті-решт після обговорення всіх пропонованих депутатами поправок, деякі з них були підтримані депутатами, пропонований проект рішення поставлений на голосування в цілому. Підтримали його двадцять сім депутатів, двоє утрималися.
Далі обговорювали Комплексну програму підтримки учасників антитерористичної операції та членів їхніх сімей – мешканців Борислава і Східниці; громадян тимчасово переселених із зони АТО та АР Крим на 2016 – 2019 роки та паспорт цієї Комплексної програми. Доповідала начальник управління праці та соціального захисту населення міської ради Ірина Цапів. Як вона сказала, метою програми є підвищення рівня соціального захисту і підтримки бориславців та східничан, які брали участь у антитерористичній операції на сході країни. Фінансування програми у частині матеріальної допомоги здійснюється за рахунок видатків загального фонду міського бюджету, передбачених на 2016 рік.
Як доповнив міський голова, на відміну від інших населених пунктів області, минулого року виплати по цій програмі не були передбачені міським бюджетом у зв’язку зі складною фінансовою ситуацією. Зараз у бюджеті на 2016 рік ці кошти передбачено, йдеться про виплату одноразової допомоги учасникам АТО у сумі двох тисяч гривень, а сім’ям полеглих воїнів – у сумі п’яти тисяч гривень. І відповідно – надання пільг за користування житлом, тощо. Це тільки з місцевого бюджету, а окрім того передбачено значні виплати із бюджетів вищих рівнів. Ця програма обговорена із представниками міської Спілки воїнів АТО і враховані зауваження, що надійшли в ході обговорення. Пропонований проект рішення депутати підтримали одноголосно, як і наступний – « Про затвердження паспортів Програм, що фінансуються за рахунок коштів міського бюджету на 2016 рік».
Далі коротко прокоментував пропонований проект рішення «Про затвердження паспортів міських програм на 2016 рік» начальник відділу гуманітарної політики Роман Тарнавський. Йшлося про паспорт програми з охорони пам’яток історії та культури і культурної спадщини, паспорт програми розвитку культури на 2011 – 2016 роки, паспорт комплексної програми розвитку фізичної культури та спорту на 2012 – 2016 роки. Це питання обговорювалося на постійній комісії з планування бюджету і фінансів та постійній комісії з питань освіти, культури, фізичної культури та спорту, молодіжної політики.
Пропонований проект рішення депутати теж підтримали.
Таким чином перше питання порядку денного було вичерпано і сесія перейшла до розгляду другого питання – «Різне».

ЗНОВУ ТРАНСПОРТНІ ПРОБЛЕМИ
Депутат Олег Дергун подав депутатський запит з приводу цін на проїзд у міському транспорті. Ціна на пальне помітно знизилася. Якщо раніше вартість дизельного пального була понад 20 гривень, то зараз 16.50. То ж можна ставити питання і про зниження тарифів на проїзд. Він запропонував створити групу чи комісію із залученням податкової інспекції для перевірки дотримання законодавства нашими міськими перевізниками. Міський голова відповів, що це питання вже розглядалося, дано завдання відділу економіки переглянути всі ті речі, що обумовили прийняття тарифу у три гривні за проїзд по місту, а інформацію винести на засідання виконавчого комітету. Що ж до перевірки роботи маршруток, то, мабуть, доцільно придивитися і до роботи наших «Радіотаксі». Коли поглянути на дані, скільки бюджет міста отримує від трьох операторів, що надають послуги «Радіотаксі», то стає сумно: мізер. А при тому ціни на ті послуги захмарні.
Доповнив і депутат Руслан Зелінський, який звернув увагу, що на зупинках віддавна немає табличок із інтервалами руху маршруток, люди не можуть орієнтуватися, коли ж очікувати того транспорту. Треба зобов’язати перевізників встановити такі інформаційні таблички бодай на кінцевих зупинках. Депутат Михайло Щербанік подав пропозицію, щоб з кожного маршруту сплачувати до бюджету бодай по сто гривень в місяць за те, що зупиняються в місті і перевозять наших людей. Те саме автостанція, що має в місяць прибутку сорок тисяч гривень, а по суті нічого не робить. Депутат Андрій Спас згадав і про негаразди із перевезенням пільговиків. Депутат Любов Голубіцька запропонувала створити також постійну юридичну комісію, яка б розглядала спірні питання як от зараз – з транспорту, є певні проблематичні і земельні питання. Комісія могла б бути закріплена за юридичним відділом міськради, а головою її міг би стати Олег Дергун, адже він юрист за освітою.
Вирішили надати протокольне доручення щодо створення комісії для перевірки роботи міського транспорту та служб «Радіотаксі» за участю податкової інспекції і депутатів. Підтримали цю пропозицію одноголосно.
Після цього депутат Олег Дергун подав депутатське звернення з приводу того, що Дрогобицька держадміністрація наприкінці минулого року провела черговий конкурс на визначення перевізників на автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Дрогобицького району, та надала право обслуговувати приміські маршрути «Борислав – Східниця», «Трускавець – Східниця» та «Борислав – Дрогобич» ТзОВ «Сігма» (м. Дрогобич). Але право обслуговувати ці маршрути, до проведення конкурсу, належало Бориславському підприємству МПП «Транспортник». І після введення в дію рішення конкурсного комітету розпорядженням Дрогобицької райдержадміністрації від 25 грудня, 2 лютого на згадані маршрути виїхали транспортні засоби ТзОВ «Сігма». При тому автобуси МПП «Транспортник» продовжили роботу на цих маршрутах. То ж водії цих підприємств влаштовують перегони, порушуючи правила руху та нехтують безпекою пасажирів.
Дуже детально цю ситуацію подано у двох ґрунтовних публікаціях в «Нафтовику Борислава» за 22 січня та за п’яте лютого у журналістському розслідуванні Петра Магура. То ж не будемо повторюватися.
Міський голова пояснив, що з приводу цієї ситуації надано доручення спеціалісту відділу економіки Наталії Шкумбатюк підготувати відповідного листа на адресу райдержадміністрації та «Укртрансінспекції» за підписом міського голови і цього листа вже надіслано. А на це депутатське звернення звичайно буде відповідне реагування.

ХТО БУДЕ ОБСЛУГОВУВАТИ
БАГАТОКВАРТИРНІ БУДИНКИ
Про обслуговування багатоквартирних житлових будинків розпочав розмову депутат Ярослав Струс. Як він наголосив, є Закон України про особливості здійснення право власності у багатоквартирних будинках. Цей Закон вступив в силу із першого липня 2015 року. Пан Ярослав запропонував, щоб створити комісію за участю експертів, які б вели роз’яснювальну роботу серед мешканців будинків багатоквартирної забудови. З першого липня цього року будуть створені управляючі компанії для обслуговування житлового фонду. Тож або ці багатоквартирні будинки створять ОСББ (об’єднання співвласників багатоквартирних будинків) і самі вирішуватимуть проблеми щодо обслуговування житла, або це будуть управляючі компанії, що згідно конкурсу їх призначатиме міська рада.
Міський голова підкреслив, що це питання дуже актуальне. Вже дано доручення начальнику відділу житлово-комунального господарства підготувати всю необхідну інформацію з цього питання, що її розміщатимуть на сторінках часопису «Нафтовик Борислава», в передачах радіоредакції «Слово», можливо, і на бордах міста. Окрім того, керівнику відділу житлово-комунального господарства буде доручено провести збори із мешканцями будинків багатоквартирної забудови. Графік цих зборів буде оприлюднено в міських ЗМІ. Таким чином маємо проінформувати мешканців всіх багатоквартирних будинків.
А от щодо створення комісії для вирішення цього питання, то депутати (Віктор Руднєв, Богдан Городиський) висловилися проти. Адже є відділ житлово-комунального господарства, що й повинен безпосередньо зайнятися цією проблемою. Запропонували, щоб на наступній сесії керівник відділу доповів, що він зробив уже в цьому напрямку, бо такі доручення на сесійному засіданні йому уже давали. А питання дуже серйозне. Бо коли прийде перше липня і нічого не буде зроблено, то виглядатиме ніби нав’язуємо мешканцям приватні контори для обслуговування будинків.
Друге, як наголосив Богдан Городиський, потрібно, щоб відзвітували про свою роботу, про обслуговування житлового фонду приватні структури, що їм житловий фонд було передано незаконно. Про такий звіт йшлося ще на сесії минулого скликання, тоді керівники цих структур проігнорували вимогу депутатів. Просто не прийшли на сесію і зірвали звіт. Тому потрібно, щоб вони таки прийшли і відзвітували про свою роботу вже перед депутатами нинішньої каденції.
Ці пропозиції підтримав і міський голова, і, одноголосно, депутати міської ради.

В МІСТІ ТРЕБА
НАВОДИТИ ПОРЯДОК
Багато говорили депутати і про наведення чистоти у місті. Соромно за той безлад, що твориться навпроти міської автостанції (Василь Піх). Там приїжджають люди з інших міст, із сіл, то яке ж у них буде враження про Борислав. Прибирає на тому кавальчику території «Ком-ЕКО». Якщо вони не можуть чи не хочуть навести там порядок, то нехай би взялося наше КП «Еко-місто». Там є вісім чи дев’ять ящиків для сміття, але ж того мало, там велике скупчення людей. Треба поставити тому край.
Міський голова підтримав, що, на жаль, така засміченість є і в інших місцях. Керівник «Ком- ЕКО» пан Василянський пообіцяв вже цього місяця завести в місто ще двадцять сміттєвих контейнерів, пізніше щомісяця їх кількість має збільшуватися. А після заміни контейнерів буде вирішено питання обвлаштування контейнерних майданчиків.
Велика проблема і з паркуванням автомобілів біля будинків (Андрій Спас). Так, для прикладу, у дворі біля трьох дев’ятиповерхових будинків десь паркують зо шістдесят авт і ніхто з тих власників не зважає: чи то газон, чи дитячий майданчик. І нікому до того нема діла. Хоча за паркування на газоні мінімальний штраф під триста гривень. Бордюри повивалювали, на тротуарі – справжнє болото, дороги порозкопували. А що робиться біля пам’ятника Іванові Франкові. Відразу за пам’ятником собі влаштували автостоянку – там завжди чотири-п’ять автомобілів. І це неподобство триває вже багато років. Невже не можна там поставити знак, що на відстані десяти чи двадцяти метрів парковка заборонена?! А тим часом цього року 28 травня відзначатимемо сто років від дня смерті Івана Франка. 27 серпня – 160 років від дня його народження. Це вже зовсім скоро. А роботи там непочатий край. Плити довкола пам’ятника порозбивані, позаду парковка, та й з фасадом будинку, мабуть, треба попрацювати. Адже приїде багато гостей і буде просто незручно перед ними, що так «шануємо» нашого геніального земляка. А окрім того, не потрібно забувати, що цього року відзначаємо 90-річчя Героїні світу, Почесної громадянки Львова та Борислава Ірини Сеник. Мабуть, варто обговорити ідею щодо перейменування вул. Тернавка у вулицю Ірини Сеник. Адже там у будинку № 52 мешкала Героїня світу. Така пропозиція була подана ще в 2010 році нашим відділом культури. Але далі пропозиції справа не пішла. Те саме і щодо вулиці лауреата Шевченківської премії Івана Гнатюка. Хтось знає, де та вулиця? Ніхто не знає. Якщо так будемо шанувати своїх великих земляків, то як нас колись пошанують…
На сесії розглянуто й ряд, так би мовити, побутових звернень громадян, що їх озвучили депутати.
Ігор ЮРИНЕЦЬ

Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
Ви можете Залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

2 коментарів до нотатки “ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ”

  1. роберт коментує:

    Хочеться додати декілька слів,щодо обслуговування багатоквартирних будинків в нашому місті.Звичайно,було б добре навести лад в цьому питанні і шляхом створення ОСББ нарешті знайти ефективного власника і управляючого багатоквартирних будинків,бо тільки самі мешканці цих будинків можуть стати справжніми господарями свого майна.Але треба подивитися на це питання і з іншого ракурсу,а саме в якому стані зараз знаходяться ці будинки,бо місцеві керівники ЖЕКів і новостворених ПП довели ці будинки до жахливого стану.Всі комунікації та інфраструктура доведені до ручки і було б доречно заставити ці підприємства навести лад в цьому питанні і передавати майно в розпорядження ОСББ в належному стані.
    А ще також хочеться звернути увагу керівників міста на те, щоб вони дійсно нарешті звернули увагу на комунальну сферу в місті,бо такого бардаку немає ніде в навколишніх містах.

    Відповіcти
  2. Цзянсу Сунин коментує:

    По Новім році, перед Різдвом, ставсі в нашім місті алярм*. Мешканці сорок семого будинку по вулиці Трускавецкій так сі нажерли пляцків* на Новий Рік, жи в них аж калінізація сі забила.

    Про то сі довідав начальнік ЖЕКу Джєк Штепанишин. Зірвавсі на рівні ноги посеред ночи і полЕтів її р’ятувати, тоту калінізацію. І вр’ятував !
    Всьо файно було, але за пару днів ситуація сі повторила і, визволивши в семий раз мешканців від встиду, наш Термінатор зачєв мислити….

    http://viche-boruslava.org.ua/index.php/blohy/entry/nachalnik-dzhiek

    Відповіcти

Залишити коментарі


Нафтовик Борислава.