Бій з «липкою» рекламою

biy-reklami

Не знаю, хто цей розумник, який придумав клеїти паперові оголошення та реклами до будь-яких вертикальних поверхонь, але він явно не зробив нічого доброго. Завдяки йому сьогодні ми маємо не надто привабливі декорації на стовпах, деревах, автобусних зупинках, дверях, стінах ледь не на кожному кроці. Численні шари целюлози та синтетичного полімеру завдають чимало клопотів працівникам комунальних підприємств практично усіх міст нашої країни. З такою ж проблемою стикнувся і Борислав.
Мало кому із розповсюджувачів реклами таким «липким» методом відомо, що існує стаття 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП), відповідно до якої «порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів – тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності – від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
Таким чином, необачні рекламодавці, які вказують ще й усі свої контакти в оголошеннях, можуть бути легко знайдені і оштрафовані на суму від 340 грн. до 1700 грн.
Ще шість років тому на сесії Бориславської міської ради, відповідно до згаданого вище Закону України, було затверджено ряд правил благоустрою і порядку утримання території міста Борислава. Відповідно до одного з пунктів міського рішення «підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, громадянам на об`єктах благоустрою забороняється розклеювати оголошення, афіші, газети, плакати, агітаційні матеріали на фасадах будинків, стовпах, парканах, деревах, зупинках громадського транспорту та інших не визначених для цього місцях».
Тепер звернув увагу на цю проблему заступник міського голови Едуард Бринь. Зараз він докладає чималих зусиль для боротьби з нею. Пану Едуарду дуже прикро, що самі мешканці, нарікаючи на безлад у місті, не звертають уваги на свої дії. Адже вони самі часто-густо і є причиною цього безладу. Він не втомлюється повторювати знову і знову – чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять.
– Зараз ми взялися боротися з проблемою розклеювання оголошень які поділили на три етапи: 1) навчання, 2) попередження, 3) покарання, – говорить Едуард Бринь. – Зараз ми поки на першому етапі. Працівникам комунальних підприємств віддано розпорядження зривати будь-яку несанкціоновано розміщену рекламу. Виявленням порушників займаються працівники управлінь по контролю за благоустроєм міста. Також я сам іноді телефоную за номерами, вказаними в оголошеннях, і прошу припинити подібне неподобство, бо наступного разу вже просити не буду, а звернусь до поліції і порушника оштрафують. У місті, на жаль, не має спеціальних місць, де можна було б розмістити рекламу чи оголошення. Зараз цим питанням займається відділ архітектури і вже цього тижня буде визначено місця для встановлення відповідних конструкцій.
Як виявилось, у місті є лише одна циліндрична тумба на розі вулиць Карпатська Брама та Шкільна, де можна спокійно розмістити свої оголошення. Але її явно замало на ціле місто. Як розповіла заступник начальника відділу архітектури та містобудування Наталія Бакай у місті справді існує проблема з відсутністю «легальних» місць для розміщення приватної реклами чи оголошень. Оскільки зараз цим питанням у міській раді зайнялись доволі активно, то вже до кінця цього тижня буде готовий проект і конкретно визначаться з розміщенням споруд для паперових оголошень.
– Для початку планується встановлення ще трьох малих архітектурних форм по місту, – розповідає пані Наталія. – Їх розмістять в центрі міста на площі Франка, на вулиці Стефана Коваліва біля будинку
№ 41 та на вулиці Володимира Великого біля будинку №171. Циліндрична тумба на розі Карпатської Брами та Шкільної також залишиться далі виконувати свої функції. Поки про зовнішній вигляд майбутніх рекламних площ ніхто конкретно не говорить, але як варіант розглядається форма трикутної призми. Головне не робити споруди масивними, адже на їх виготовлення тоді піде значно більше часу та грошей. Також ще не відомо яке саме із комунальних підприємств міста візьметься за цю роботу. Найімовірніше це буде КП «ЕКО-Місто» або КП «Зелений Світ».
Дивним є те, що у такий прогресивний час підприємці досі займаються цим неподобством, витрачаючи чималі кошти. Адже значно дешевше розмістити свою рекламу чи оголошення у мережі Інтернет на спеціалізованих сайтах чи в популярних соцмережах, аніж тратитись на папір, друк, клей, а іноді і зарплатню людині, яка займається розповсюдженням. Тим паче, що оголошення, наприклад, про роботу офіціантом чи барменом читають і шукають молоді люди, які точно з Інтернетом на «ти». Та й краще гроші, які хочеться потратити на «липку» рекламу і вона буде одразу ж зірвана працівниками комунальних підприємств, потратити на рекламу в газеті чи по радіо. Такий спосіб явно не заставить потім розкошелюватись ще й на штраф і заодно зарекомендує рекламодавця з кращої сторони.

Анна САГАН

Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
Ви можете Залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Залишити коментарі


Нафтовик Борислава.