Йосип Дяків вірить у світле майбутнє України і балотується, щоб працювати для рідного краю

Керівника Дрогобицького колективного підприємства «Транс Екіпаж» Йосипа Дяківа у Бориславі та його околицях добре знають. Водії очолюваного ним підприємства працюють на маршрутах, які з’єднюють Дрогобич із Бориславом та навколишніми селами із початку 90-х років. Очолюване паном Йосипом підприємство фактично закріпилося на Бориславському напрямку, і уже майже двадцяти років поспіль вважає Борислав своїм містом. Під час щорічної підготовки до свят дрогобицькі перевізники на рівні із бориславськими приводять до ладу автобусні зупинки, а при потребі допомагають бориславським комунальникам коштами на паливо, щоб привести до ладу найскладнішу ділянку дороги по вул. Дрогобицькій полизу «Галлаку». Не забуває керівник «Транс Екіпажу», депутат Дрогобицької районної ради Йосип Дяків і про потреби бориславців. Допомагає не тільки транспортом, який регулярно виділяє бориславським спортсменам, ветеранам та інвалідам. Щорічно найбільш активні бориславські ветерани ОУН-УПА, інваліди та учасники Другої світової війни отримують в подарунок від «Транс-Екіпажу» безкоштовні річні підписки «Нафтовика Борислава». І це ще не все. Нині пан Йосип разом із колективом «Транс Екіпажу» активно підтримує наших краян, які воюють із сепаратистами на Сході держави. Причому не тільки коштами, але й продуктами, амуніцією та транспортом.
Цьогорічне професійне свято для пана Йосипа особливе. У День автомобіліста та дорожника в Україні відбудуться місцеві вибори, на яких керівник «Транс-Екіпажу» Йосип Михайлович Дяків балотується у списках політичної партії «Наш край» під № 6 до Дрогобицької районної та № 8 до Львівської обласної рад. Позаяк напередодні професійного свята автомобілістів в Україні всі говорять про вибори, то наша розмова із директором МКП «Транс Екіпаж» також почалася із виборів:
– Пане Йосипе, даруйте за некоректність, але чому Ваш вибір зупинився на «Нашому краї». Чи не могли б Ви бодай у декількох словах розповісти читачам про себе і родину, а також поділитися таємницею, у чому полягає секрет успіху успішного підприємця та депутата Дрогобицької районної ради Йосипа Дяківа?
– Якщо говорити чесно, то швидше «Наш край» вибрав мене, аніж я його. Виборче законодавство України виписане таким чином, що активні, не байдужі до долі рідного краю люди можуть інтегруватися у владу не інакше, як за списками політичних партій. Відтак, будучи безпартійним, я пристав на пропозицію йти на вибори у списках цієї політичної сили, яка зібрала навколо себе діяльних та активних людей Львівщини. Народився в селі Літиня. Закінчив ДДПУ ім. Івана Франка та Тернопільський економічний інститут. Одружений. Разом із дружиною Іриною виховуємо двох дітей – доньку Наталію та сина Романа. Щодо успіху, то про його корені вичерпно сказав наш великий земляк Іван Франко. Секрет успіху будь-якої справи у щоденній ненастанній праці. Ви можете не повірити, але автомобілісти, як правило, встають раніше за інших, і лягають пізніше за всіх.
– Сьогодні багато говориться про ідеали Майдану. Наскільки змінилося Ваше життя після Революції Гідності? Чи відчули Ви, як депутат, зміни в роботі влади?
– Думаю, що моє життя, як і у більшості українців, Майдан поділив на два етапи: до і після нього. Ми відчули, що врешті можемо вплинути на ситуацію, змінити бодай щось. Я сам не раз відправляв автобуси на Київ і пишаюся тим, що був причетний до боротьби вільних українців за справедливість. Чи можна сказати, що Євромайдан змінив нашу країну? Частково так. Україна – дуже різна, відтак результати Революції гідності на сході і заході країни сприймаються по-різному. Становище в країні дуже складне, але воодночас Україна в деяких світових рейтингах піднялась на декілька сходинок вище. Але найважливішим, мабуть, є те, щоМайдан повністю змінив нас, нашу внутрішню сутність, систему цінностей та уявлення про країну, в якій ми живемо. Без сумніву, сьогодні в районі багато чого змінилось. Атмосфера і сама робота в раді стала більш демократичною. Але, на жаль, реалізувати те, що вимагав Майдан, вдається нелегко. Навіть такі важливі реформи, як децентралізація, територіально-адміністративна реформа, починаючи вже з Конституційних змін, проводяться з порушеннями, а те, що відбувається у Верховній Раді, мало нагадує демократію. Депутати також не поспішають реформувати усталене життя району. Надалі не всі обранці приходять підготовленими на сесію, суттєві організаційні недоліки продовжують гальмувати ефективну роботу ради. З часів Майдану минуло більше року, а ми наразі маємо більше завдань, аніж здобутків.
– Напередодні професійного свята автомобілістів, що ви можете сказати про умови здійснення пасажирських перевезень у регіоні? Чи задовольняють вони сьогодні перевізників та пасажирів
– Транспортні перевезення справедливо називають кровоносною системою економіки, бо вони є необхідною умовою функціонування всього господарського комплексу. Якщо говорити про систему пасажирських перевезень Дрогобиччини, то сьогодні вона потребує кардинально іншого підходу. На мою думку, в нашому районі ефективним стане запровадження так званої наскрізної транспортної системи. Це коли районний рейс не завершуватиметься на автовокзалі. Зараз пассажир, вирушивши з села, змушений їхати до автостанції, а потім пересідати на міський транспорт. Я пропоную і надалі буду добиватися, щоб, маршрути стали наскрізними через весь район. Маємо, для прикладу, напрямок – Жданівка – Меденичі, відтак автобус вирушить з одної відправної точки до іншої через Борислав і Дрогобич, рухаючись по території району із села до села. Він буде курсувати в режимі міського транспорту. Таким чином ми забезпечимо мешканцям району альтернативне сполучення і зменшення тарифів, а для перевізників вирішимо проблему рентабельності маршрутів. Щоб це реалізувати, найперше, необхідно подолати корупцію, яка починається з тендерів усіх рівнів, які зазвичай завершуються на користь чиїхось приватних інтересів. Нам потрібен один орган – конкурсний комітет, разом з яким треба розробити спільні маршрути та визначати перевізників, які пропонуватимуть на цих маршрутах кращі умови перевезення.. Корупція при такому підході виключається сама собою, бо вже ні депутати, ні міські голови, чи ще хтось не зможе тиснути на перевізника. Згадана наскрізна система підходить всім – водії отримають довші маршрути, пасажири зможуть не пересідати в інший автобус, а головне – це реально може привести до здешевлення тарифів та дасть можливість оновити застарілий транспорт.
– Тобто Ви стоїте на позиції, що транспортні перевезення, як і все у нашій державі, потребує кардинальної перебудови?
– Однозначно. І цього не треба боятися. На мій погляд, коли йдеться про інтереси людей, можна повернутися до старого, коли переважна частина людей користувалася транспортом загального користування і твердо знала, що у тій чи іншій годині буде автобус, яким вона зможе доїхати додому. Не хочу конкретизувати якість рухомого складу, але автобуси їздили із Дрогобича до Борислава навіть о половині першої ночі, і кожна людина завжди могла цим скористатися. Я розумію, що в умовах стагнації виробництва витримувати подібний графік роботи нереально, проте думаю, що закільцювати автобус між Бориславом, Трускавцем, Дрогобичем та Стебником, яким можна було б скористатися у нічний час, цілком реально. Такий рейс потрібен не тільки для мешканців Борислава, а усього регіону, адже не кожен має можливість скористатися послугами таксі.
– На цих виборах Ви кандидуєте до Львівської обласної та Дрогобицької районної рад. На що, на ваш погляд, повинні зробити акцент виборці, обираючи свого представника до представницької влади міста, району та області?
– Мені, як учаснику виборчих перегонів, якось не личить давати виборцям поради. Єдине, що хочу попросити – це обов’язково прийти на виборчі дільниці і зробити свідомий вибір. Як кандидат у депутати Львівської обласної та Дрогобицької районної рад хочу запевнити своїх виборців, що у випадку обрання буду робити все від мене залежне, щоб забезпечити сталий розвиток рідного краю – і розвивати район, в першу чергу, для людей, які залишились в селі і тут живуть та працюють. Зрозуміло, що сьогодні мешканці району та й не тільки району потребують допомоги у вирішенні питань забезпечення транспортом, медичними закладами, школами, ремонтом доріг. Розв’язати їх реально можна лише у тісній співпраці влади та громади, яка, на мій погляд, нарешті повинна зосередити свою увагу на реальних потребах людей. А ще, на мій погляд, вкрай важливо, щоб люди, які хочуть увійти в раду для роботи в районі, були пов’язані з тими районами, розуміли проблеми людей і чітко усвідомлювали, що треба сьогодні змінювати у житті села і чим йому можна реально допомогти. А ще вміли відповідати за свої обіцянки, а головни були готові виконати усе те, що пообіцяли людям.
– Що побажаєте на завершення нашої розмови з нагоди професійного свята колегам автомобілістам, водіям підприємства, і зрозуміло – мешканцям Борислава та всього регіону?
– Миру, спокою та злагоди. Міцного здоров’я, невичерпної енергії, нових професійних здобутків, сімейного благополуччя, успіхів у роботі, безпечних доріг, зеленого світла і сприятливої погоди. Життя побудоване так, що після ночі обов’язково настає день. Будьмо оптимістами, які впевнені у щасливому майбутньому своєї країни та народу. І воно обов’язково настане. Зі святом Вас, шановні колеги автомобілісти та дорожники!
Розмову вела
Оксана МАЛА

Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
Ви можете Залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.

Залишити коментарі


Нафтовик Борислава.