Щодо соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції
Для вирішення питань, пов’язаних з тимчасовим перебуванням, слід звертатися за телефоном УРЯДОВОЇ «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» (БЕЗКОШТОВНО ЦІЛОДОБОВО):
0 800 507 309, або до Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції за телефонами «101», (044) 247- 30-02, (044) 247-32-92, адреса штабу: м. Київ, вул. Гончара, 55 а.
Інформація про наявність вільних місць для розміщення
http://migrants.gov.ua
Для ортимання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги слід звертатися до найближчої установи соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування).
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ
– переведення пенсій за місцем фактичного проживання (перебування);
– первинне призначення пенсії;
– перерахунок пенсії.
Куди звертатися: до органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання (перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
– паспорт;
– посвідчення отримувача пенсії;
– довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності).
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА У ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ
– пошук відповідної роботи – тимчасової і постійної;
– надання інформації та консультації у сфері зайнятості;
– можливість участі в громадських оплачуваних роботах;
– професійна підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації;
– отримання статусу безробітного.
Куди звертатися: до центру зайнятості за місцем фактичного проживання ( перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
– паспорт;
– довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності);
– трудова книжка (за наявності);
– документи про освіту (за наявності).
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ З ДІТЬМИ
переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебування) або первинне призначення:
– допомога при народженні (усиновленні) дитини;
– допомога одиноким матерям;
– допомога опікунам та піклувальникам;
– допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства;
– допомога малозабезпеченим сім’ям;
– тимчасова допомога на дітей, один з батьків ухиляється від сплати аліментів;
– супровід сімей з дітьми, які потребують допомоги;
– надання юридичної, психологічної та соціальної допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, опікунам, піклувальникам, прийомним батькам та батькам-вихователям.
Куди звертатись: до органу соціального захисту населення, служби у справах дітей, центру соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді за місцем фактичного проживання (перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
– паспорт;
– свідоцтво про народження дитини;
– довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності).
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ, ІНВАЛІДІВ
– стаціонарний догляд (для громадян похилого віку, інвалідів І, ІІ групи, які за станом здоров’я мають потребу в сторонньому догляді, побутовому обслуговуванні, медичній допомозі);
– догляд вдома (для громадян похилого віку, інвалідів, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги);
– натуральна допомога (одяг, взуття, предмети першої потреби).
Куди звертатися: до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за місцем фактичного проживання (перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
– паспорт;
– медична довідка про потребу в постійній сторонній допомозі (за наявності).
ДОВІДНИК УСТАНОВ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ.
ЛЬВІВ:
Департамент соціальної політики: (067)-673-22-04, (032)-255-42-96.
Служба в правах дітей: (0322)-35-44-56.
Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: (032)-261-09-37, (032)-261-09-42.
Борислав:
Гаряча лінія: 15-50.
Міський штаб з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.